God morgon!

Hoppas ni alla sovit gott själv har man sovit som en stock och tur är väl de när dagen både bjuder på plugg och jobb.. Kommer vara helt slut när jag kommer hem men men de är bara att bita i de sura äpplet :P Har ni nå planer för dagen/kvällen idag? Dela gärna med er och ni får gärna kommenterna mina inlägg, bara om ni vill såklart hehe =)

Jag har ju mina perioder när jag ska vara nyttig, så jag köper omega3, äter mkt sallad osv osv men igår fick jag för mig att köpa ett rör med C-vitamins brustabletter, smakar helt ok faktiskt Granatäpple/Lime någon av er som tar C-vitamins tillskott?
Köpte förresten två stycken hjärtan ett mindre och ett större med lite glitter på som jag har satt ihop och hängt upp i sovrumsfönstret blev riktigt mysigt...



Ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0