Jag frågade om tips..

Om ni hade något tips på vad man kunde hitta på idag. Tänk vad saker och ting kan ändras fort. Dom ringde från jobbet så där kommer jag spendera min dag/kväll. Kommer inte hinna göra så mkt annat idag. När jag kommer hem från jobbet kommer Secret lives of women snart att börja, can't wait! Någon av er läsare som brukar titta? Då vet ni när jag slutar ikväll (ungefär iaf) :P
Jag kanske test bloggar från mobilen sen, beror på om jag hinner. Annars hörs vi här sen =) Ha en fortsatt trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Blogga från mobilen under arbetstid, tycker jag INTE ;-)Min röst till avd går till: Extra fin efterrätt o mkt tvätt. Yalla yalla!!

2010-10-18 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0