nu borde vampyrerna hålla sig borta!

Har nyss ätit så magen står åt alla håll o kanter (lr ja, nästan iaf). Blev kycklingkebab med ris och kallsås, hade tzatziki ingredienserna men hade även i en halv rödlök, blev riktigt smarrigt. Jag älskar vitlök och hade självklart i de nu också, 3 klyftor.
Jag har varit väldigt effektiv idag om jag får säga de och berömma mig själv hehe, har pysslat väldigt mycket här hemma med disk, tvätt osv.. O så får vi självklart inte glömma promenaden :P Känner att orken börjar tryta så de kommer bara bli mys framför tv;n resten av kvällen. Någon som har ett program att rekommendera? Ja fram till kl. 22 då Jersey Shore börjar. Någon som brukar se de? Vad tycker ni om de programmet? Finns ju likheter mellan J S och Kungarna av Tylösand, men Kungarna av Tylösand tycker jag är SÅÅÅÅÅÅ DÅLIGT, vägrar titta, usch.. Är inte så förtjust i svenska program överhuvudtaget. Smaken är som baken, vad gäller allt här i världen.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och här får ni en bild på middagen. Ni får ha överseende med att bilden är tagen vid diskbänken ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0