Oh jösses!

Första gympasset avklarat, jösses vad jobbigt men skönt efteråt! Det märks att man inte har tränat på ett bra tag men nu ska det bli andra bullar. Har tänkt träning 2-3 gånger i veckan och det ska väl itne vara så svårt att hålla tycker jag. Självklart lite solning efter passen också ;)
Är det viktigt att se snygg ut på gymmet, vad tycker ni? Snygga kläder tex.
När jag ändå nämnde gymkläder så beställde jag ett par nike tights och en vattenflaska från casall från Sportamore och jag blev verkligen toppen nöjd! Jag hade paketet dagen efter och man betalar ingen frakt, hur bra som helst!

Nu ska jag dyka in i frysen och se vad som ska lagas till middag så vi hörs lite senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0