Så skönt

att vara hemma igen. Är inte riktigt van att jobba långpass längre nu när jag pluggar men pengar behövs ju alltid. Gick riktigt bra på jobbet annars, tur att man har bra arbetskamrater =). Vad har ni gjort under tiden? Oh jösses så trött jag blev, sitter och gäspar här framför datorn. Blir en tidig kväller med tanke på att jag har lång dag i skolan imorgon =/ Men innan sängen får sig sitt nattliga besök hehe, så blir de en mugg med Varma Koppen och tv-tittande, 45 min kvar tills att Secret Lives Of Women börjar, någon som brukar se? Iofs så har jag ju tv i sovrummet, kanske blir till att titta där ist för i vardagsrummet.

God natt med er och hoppas ni kommer sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0