hm..

försökte lägga upp en bild med de gick mindre bra som ni kanske ser. Tog en bild på mat-tallriken (ja men de lät ju roligt) ville visa våran Chicken Masala gryta, toppen god! Vi fick av svärmor en Chicken Masala kryddblandning som en liten souvenir från Indien. Skulle kunna tänka mig att ta en tripp dit jag med, dock för att slippa kylan här så egentligen skulle de väl duga med Grekland haha..

Har någon av er sett filmen Orphan? Fick tips om att den skulle vara bra men kinkig som jag är så blir jag som ett barn som är rädd för mörket. Lång paralell kanske men jag klarar verkligen inte av skräckfilmer. Isf får killen ställa upp o hålla mig i handen hahha... och så lär lampan vara tänd :P

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0