God kväll!

Dagen idag har gått väldigt fort, varit kattvakt så massa mys med missen har stått på schemat och allt som hör djur till + att jag fick äran att skotta snön som låg så vit och fin på gången fram till mammas dörr. Plugg har de också blivit men inte så mkt,  orken får väl tryta ibland? Skjutsat två vänner till tågstationen och sedan begav jag mig till affären. Även fixat lite jul här hemma, juldukar, julstjärnor osv osv..Vad har ni gjort idag? Har någon av er julpyntat?
Tänkte lägga upp en bild framöver =)

Vad ska ni göra ikväll?

Ha en fortsatt trevlig och mysig vinter kväll allihopa, Så mycket bättre ska jag iaf se kl 20.00 =)










http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/94/1334278_520_292.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0