Long time ago

Nu var det ettagsen jag skrev här men det har inte varit så lätt då min dator pajja och haft massa plugg att göra, ja de har jag nu med men nu har jag en ny dator och pauser i pluggandet behövs så inte alla hjärnceller försvinner och ögonen börjar gå i kors, små pauser är bra :P Vad har ni haft för er?
På schemat idag så har det stått plugg, plugg och åter plugg samt mjukpepparkaksbak! Blev inte så god som jag förväntat mig men då kan jag prova något nytt till nästa gång, dock svårt att hitta recept utan ägg, äggallergiker som man är...
Har även varit och blivit sminkad av en tjej som läser till make-up artist, hur kul som helst o jag tänkte bjuda på en bild so here u go!



Nu blir de tillbaka till pluggandet så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej villken snygg sminkning:)



kram

// lillsyrran

2010-11-25 @ 19:33:49
URL: http://toolifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0