ny dag, nya tag

hallå i stugan, som sagt ny dag o jag har som er alla andra tagit nya tag. Det första man ser när man slår upp sina två på morgonen är hur snön öser ner och det sista man ser på kvällen är hur snön öser ner, ska inte snöandet avta snart? Det är fint när de ligger vitt på backen och när träden är vitfärgade likaså men behöver de verkligen snöa dagarna i ända? =S
Dagen har bjudit på skola och lite solning (tro mig de behövdes) jag känner mig mkt fräschare när jag har lite färg, såklart man blir blek på vintern men inte är de snyggt och vara lika vit som snön :P

Moussakka till middag, lite glögg och nybakade pepparkakor till Hollywood fruarna =) men dessa timmar emellan är de fullt upp med pluggande, prov på torsdag :S känns sådär men de är väl bara att bita i de sura äpplet så är de klart sen.

Vad har ni gjort/ ska ni göra idag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0