god dag!

Vad har hänt här då? Inte så mkt dock, blivit rätt mkt träning (har ju hållit i mitt mål med 2-3 dagar i veckan) träning står på schemat idag igen, lite små drygt att gymmet öppnar kl. 15 på söndagar annars hade jag redan haft de gjort så man kan boka upp sig på soffan resten av dagen/kvällen :P
Beställt en ny mascara från maxfactor och heat protection från osis, det hela landade på 236 .- med frakt, helt otroligt när mascaran bara kostar 160-170 på kicks och heat protection 189, lönar sig att titta runt ;)



Jag har som alla er andra säkert hört att Whitney Houston gått bort, artisten men den största rösten. Dödsorsaken är ju ännu inte klarlagd men jag antar att det spekuleras hos många.


lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0